تیم برنامه نویسی گروه تمدن

مرجع کامل فارسی برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

اینترنت اکسپلورر 9 نیمی از کاربرانش را از دست داد

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب پی دی اف
با وجود تبليغات فراوان مايکروسافت براي مرورگر اينترنت جديد خود و نکات مثبت ذکر شده در رابطه با مايکروسافت اينترنت اکسپلورر 9، مسئولان اين شرکت به تازگي اعلام کرده اند که نسخه جديد مرورگر اينترنت اکسپلورر روي ويندوز XP قابل نصب نيست.

اين در حاليست که گفته مي‌شود بيش از نيمي از کاربران سيستم عامل‌هاي ويندوز از نسخه ايکس پي استفاده مي‌کنند و بر خلاف پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در رابطه با پيروزي اين مرورگر اينترنتي، کارشناسان معتقدند نسخه جديد اينترنت اکسپلورر بسياري از کاربران خود را از دست مي‌دهد.
به گفته يکي از مسئولان طراحي و ساخت نرم‌افزار مايکروسافت اينترنت اکسپلورر، کاربران ويندوز ايکس پي هرگز نمي‌توانند IE9 را روي سيستم عامل خود بارگذاري کنند و بنا بر تصميم مايکروسافت مبني بر تمرکز اين شرکت براي عرضه نرم‌افزارها و خدمات بيشتر روي ويندوز 7، اينترنت اکسپلورر 9 به طور خاص براي کاربران اين سيستم عامل طراحي شده است.

بر اساس آخرين آمارهاي منتشر شده، مايکروسافت ويندوز XP با 53 درصد به عنوان عمده‌ترين سيستم عامل مورد استفاده از سوي کاربران رايانه در جهان در بين سيستم عامل‌ها استفاده مي‌شود و اين در حاليست که مايکروسافت ويندوز 7 تنها از سوي 22 درصد از کاربران رايانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

گفته مي‌شود مشکل اصلي نصب IE9 روي ويندوز XP، ناتواني اين سيستم عامل در پشتيباني از فايل‌هاي HTML5 و همچنين قابليت سخت‌افزاري سريع است که به کارگيري اين امکانات از سوي XP امکان‌پذير نيست.
يکي از نرم‌افزارهاي مورد نياز براي تسريع سخت افزاري، نسخه 10 نرم افزار DirectX است که اين برنامه هم بر روي XP قابل نصب نيست.
مايكروسافته ديگه!!!
 

افزودن نظر

دوست عزیز و کاربر گرامی
نظرات بعد از بررسی در سایت درج خواهند شد.
مطمئنا از شنیدن انتقادهای شما خوشحال خواهیم شد.
دلیل فیلتر کردن نظرات صرفا جلوگیری از نظرات مغایر با اسلام و جمهوری اسلامی ایران می باشد. امیدواریم ما را به خاطر این کار درک نمایید. با تشکر






کد امنیتی
بازنشانی